TSI-SRT Tunnelveiligheid
onderwerp | nummer +datum |
publicatie | aanpassing | geďntegreerde tekst | opmerkingen | ||
Uitvoeringsverordening tot rectificatie van de TSI-Tunnels 1303/2014. In de Bulgaarse, Duitse, Poolse en Slowaakse versies is de definitie van tunnel onjuist | 2024/191 08.01.2024 |
L-deel
OJ 09.01.2024 |
NL | geen effect op NL of EN versie van de TSI. Ter illustratie de DE-versie bijgevoegd | |||
UItvoeringsbesluit
voor ontheffing van de Miglionico-tunnel in Italië.cf. art 7 van
IOD: 2016/797 en art 4.2.1.5.2.b1 van TSI-SRT: 1303/2014 |
2022/2277 15.11.2022 |
L300/43 22.11.2022 |
NL | Er kan voor deze enekelsporige tunnel om de 1000 m, geen nooduitgang komen. Er komt er een naar buiten. | |||
Uitzondedring voor Ierland van de toepassing van TSI-L&P en TSI-SRT voor extra rijtuigen in bestaande treinstellen | 2022/856 30.05,2022 |
L150/88 01.06.2022 |
NL | uitzondering is toegestaan op basis van art 7 lid 4 van RL 2016/797 (IOD) | |||
Guide voor de TSI tunnelveiligheid voor de TSI-SRT versie 1303/2014 + 2019/776 | versie
0.4 06.07.2020 |
ERA-website 09.07.2020 |
EN | vervangt versie 0.3 van 16.12.2019 | |||
Guide
voor TSI-SRT versie 2019 versie 0.3 |
ERA-website 16.12.2019 |
EN | vervangt versie 0.2 van 12.06.2019 | vervangt versie 0.2 van 12.06.2019 | |||
Guide
voor TSI-SRT versie 2019 versie 0.2 |
12.06.2019 | ERA-website 28.08.2019 |
EN | vervangt guide van 28.05.2014 | |||
interoperabiliteitspakket:
wijziging van TSI-WAG (321/2013), TSI-INF (1299/2014), TSI-ENE (1301/2014), TSI-L&P (1302/2014), TSI-SRT (1303/2014), TSI-CCS (2016/919) en ECVVR (2011/665) |
2019/776 16.05.2019 |
LI
139/108 27.05.2019 |
NL | voor wijziging van de TSI-SRT tunnelveiligheid, zie art 5 en bijlage V van verordening 2016/776 van 16.05.2019 | NL | geconsolideerde versie | |
wijziging TSI-Tunnelveiligheid 1303/2014 | 2016/912 09.06.2016 |
L153/28 10.06.2016 |
NL | Onterecht was in art 7 van de TSI-beslissing de verplichting tot het maken van een uitvoeringsplan CCS opgenomen. Met de wijziging is in de TSI-SRT deze verplichting hier geschrapt | NL | geconsolideerde versie (excl 2019/776) | |
TSI
Veiligheid in spoortunnels VERORDENING |
1303/2014 18.11.2014 |
L356/394 12.12.2014 |
NL | aangepast via verordening 2019/776 van 16.06.2019 | NL | geconsolideerde versie | |
Guide behorend bij TSI-SRT | ERA-website 28.05.2014 |
NL | zie
ook het algemne gedeelte van de application guide van 30.11.2012 NL EN erratum |
vervangen door versie 0.2 gepubliceerd op 28.08.2019 | |||
Commissiebesluit
tot aanpassing van diverse CR en HS TSIs
omnibus 3 |
2012/464 23.07.2012 |
L217/20 14.08.2012 |
NL | wijzigt 2008/163: TSI-SRT | NL | geconsolideerde versies | |
Cie Beschikking TSI Tunnelveiligheid |
2008/163 20.12.2007 |
07.03.2008 L064/1 |
NL | gewijzigd
door TSI Loc&Pas 2011/291 omnibus 3 2012/464 |
26.04.2011 23.07.2012 |
NL | geconsolideerde versie |
De
TSI´s worden regelmatig vervangen door nieuwe versies. De procedure
daarvoor is dat het Spoorwegagentschap (ERA) een wijziging voorbereidt,
ERA legt deze versie voor aan de sociale partners. Vervolgens wordt na hun
advies door de directeur ERA een aanbeveling (recommendation) aan de
Europese Commissie gestuurd. De Europese Commissie brengt de aanbeveling
tot wijziging van een TSI is het RIS-comité. Na hun positief besluit
wordt een Commissie Besluit genomen en een aangepaste versie van de TSI
gepubliceerd.
Dit proces van wijziging is terug te vinden bij de concept documenten. Als er een nieuwe versie is gepubliceerd, is de aangepaste TSI in dit overzicht terug te vinden. |
|||||||